piątek, 13 września 2013

Siemanko!
Pewien Fan #1, zadręcza mnie pytaniem, kiedy następny komiks :D  jestem trochę zaganiana już drugi dzień, stąd to krótkie opóźnienie, ale jutro już pojawi się nowy przezajebisty komiks :D na razie na pociechę wstawiam zdjęcie mojego własnoręcznego wykonanego łapacza snów. Tak, tak chwalę się jaka to jestem zajebista i uzdolniona manualnie :D
Także proszę o cierpliwość, a przynajmniej dajcie radę wytrzymać do jutra :D
Całuski :*

P.s: Jakoś zdjęcia jest mega słaba, bo mam stary telefon. Nie mam dotykowego wypasionego smartfona, ani innych takich gadżetów. Bardziej interesuję się nowinkami technologicznymi związanymi z komputerami niż z telefonami :P


4 komentarze :

  1. Haha :D no tak nic nie przebije nakutaśnika :D szkoda że nie mam fotki bo bym się chętnie pochwaliła co robię w chłodne jesienne wieczory ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibraton od Angeliki naj! :D Agusia w majty siusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Opolu się zdjęcie zrobi i się wrzuci, dla pokoleń!

    OdpowiedzUsuń