poniedziałek, 16 września 2013

Witam moje misiaczki!
Oto kolejny komiks przedstawiający zmodyfikowaną przeze mnie sytuacje jaka miała miejsce podczas gry Call of Duty: Black Ops :D 
Chciałabym uprzedzić, że pierwszy raz w życiu rysowałam broń i jeśli trafi tu jakiś znawca militarnych zabawek i poczuje się urażony chańbieniem tak pięknej broni jaką jest karabin maszynowy czy bazuka, z góry przepraszam. :D
Następny komiks pojawi się jak najszybciej, choć muszę przyznać że pracuję nad porzuconym przeze mnie komiksem, który przeleżał w szufladzie dwa lata i postanowiłam go dokończyć, a nie jest to jednostronicowa historyjka :) Jak się odważę to może opublikuję moje życiowe dzieło tutaj, ale najpierw muszę to skonsultować z moim "menadżerem: ;D
Całuski :* 


6 komentarzy :

  1. Ciśniemy na hardcora idealnie podsumowuje cały ten wpis i niech to będzie to pozytywny prognostyk przed październikiem. Serdecznie pozdrawiam bloggerkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi towarzyszu Błaszczakowski, raczej mogą mnie wywalić z uczelni jak zacznę cisnąć tego hardcora z bazuką :D choć przyznam, że byłoby to bardzo efektywne wejście i pozostałoby w pamięci na bardzo długo :D gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żeby mi było źle, że nie jestem menago. Pozdrawiam SERDECZNIE! Aga z Opola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dziś jesteś Agusiu moim agento ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, zgłupialaś? My będziemy dyrektorami finansowymi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, powierzyć wszystkie fundusze Waszemu duetowi... coś mi się wydaje, że były wieczny melanż :D

    OdpowiedzUsuń