czwartek, 10 lipca 2014

Hejka kochani!
Dziś jest cudowny dzień gdyż GamerBacha obchodzi swoje pierwsze urodziny. 
Rany to już rok, jak założyłam bloga i opublikowałam pierwszy post. W życiu bym się nie spodziewałam, że dotrwam tyle czasy w tym okrutnym internecie :) Niby rok to wcale nie aż tak długo, ale bardziej zakładałam, że strona umrze śmiercią tragiczną po paru miesiącach. Nawet całkiem przypadkiem własnie dzisiaj naliczyło się 10 tyś. wyświetleń. Co za prezent :D
Jestem przeszcześliwa i trzeba należycie to uczcić jakaś dobrą grą, aby były pomysły na dalsze komiksy. 
Dziękuje wszystkim, którzy zaglądają tutaj, dzielą się swoją opinią w komentarzach i mnie wspierają :)
Następny komiks jaki się pojawi będzie z gry "Diablo II", także cierpliwości :)


13 komentarzy :

  1. To kiedy impreza urodzinowa dla stałych czytelników? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie :D
    przyjdę z winem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Adasiu, nie uwierzę póki nie zobaczę Cię na progu Basiowego mieszkania z butelką w ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze to ja myślałam, że w samotności będę świętować a tu tyle chętnych, aby mi towarzystwa dotrzymać :D winko mile widziane, będzie wesoło a i rozmowa będzie się ładnie kleiła :D zapraszam do mnie na świętowanie tego pięknego dnia :D Roksi adres znasz, a z kolega Adamem się umówimy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Adres znam, pytanie tylko kiedy? może połączymy to z tym obiecanym weekendem u Ciebie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj adres i jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D koledze, bliżej do Łódzkiego czy do Opolskiego? :D

      Usuń
  7. oł... do wielkopolskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci mijają wakacje? Ja się swoich też w końcu doczekałam. Gratuluje frekwencji, to zasługa Twojego niebanalnego poczucia humoru :D Zamierzasz wrócić do kręcenia gameplayów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D patrz a myślałam o Tobie wczoraj i nawet przeglądałam Twojego DA :D haha dzięki wielki :* a wiesz że nagrałam kolejny odcinek Dead Space'a, ale okazało się że mój mikrofon szlak trafił i nie nagrał się głos :D ale planuje przez okres wakacji się trochę pobawić w to ;D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że uda mi się wrzucić coś nowego na Devianta i to niedługo. Czekam na Twoje nowe filmy na youtubie. Bardzo przyjemnie jest Cie słuchać i oglądać "w akcji" :D

      Usuń
  9. Bacha, wakacje są a Ty sie tak tutaj opierdzielasz... Skandal!

    OdpowiedzUsuń