środa, 23 kwietnia 2014

Hejka!
Kurcze tak mi wstyd, bo święta były a ja nie miałam czasu, a potem ochoty - tak przyznaje się - aby coś ogarnąć choćby życzenia dla Was...
Wesołych Świąt!!!
Mea Culpa za moje naganne zachowanie, jestem gotowa na przyjęcie każdego rodzaju kary, ale w kwestiach przyzwoitości :P
 Muszę przyznać, że trzy tygodnie bez komputera i bez pracy z myszką trochę mnie wyrwało z wprawy i kurcze po godzinie pracy ręka mnie boli :D
Facet to tam regularnie ćwiczy rękę nawet parę razy dziennie, ale ja nie mam za bardzo na czym ćwiczyć :D
Jestem taka zabawna :D
Z poślizgiem, ale oto jest w formie gifowskiej pewna historyjka :)






Chciałabym w tym miejscu uczcić minutą ciszy moją myszkę, która po czterech latach ciągłego znęcania się nad nią podczas grania, odeszła na zasłużoną emeryturę.
Sentyment ogromny i ciężko było się przyzwyczaić do innych gabarytów nowej myszki, ale dało się pieknie radę :D

13 komentarzy :

  1. Ej, ej! z tym regularnym ćwiczeniem ręki przez facetów to nie tak :P a może... ;)
    lepiej nie pisz, że nie masz na czym bo zaczną się sypać do Ciebie same zgłoszenia :D
    Również wesołych zeszłych świąt! :) biedna myszka... gdzie i o której pogrzeb? :P
    a nad karą jeszcze będę myślał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nawet nie wpadłam na to że niby jakieś propozycję się mogą pojawić, ale jak na razie cisza, nikt nie chce skorzystać z moich umiejętności robótek ręcznych na szydełku :D chcesz być pierwszy? ;D
      A dziękuje za życzenia zeszło świąteczne :D
      No myszka niestety poległą i w sumie spoczywa już w moim biurku, bo nie mam serca jej wyrzucić :)
      z tą karą to proszę myśleć w granicach rozsądku, bo nie chce latać po ulicy w samej bieliźnie wykrzykując jak bardzo kocham jakiegoś Bibera... brr aż sobie wyobraziłam ten koszmar :D

      Usuń
  2. ooo :D to bylby dla mnie zaszczyt ;D
    w sumie niezła kara;) ja bym za Toba biegał z aparatem :$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o inny rodzaj kary :D
      i w sumie szkoda aparatu, bo jeszcze by się popsuł, coś by tam pękło w środku a sprzęt jednak kosztowny :D

      Usuń
  3. Mówisz, że tak szybko bym pstrykał fotki ze by sie popsul? :D
    Bo zakladajac, ze jestes podobna do "komiksowej" Bachy to innego powodu nie widze :P
    Zapomnialem pochwalić ekstra gifów :P - SĄ EKSTRA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, muszę przyznać że "komiksowa Bacha" została stworzona totalnie na spontanie i pierwsze komiksy z "nią" gościły jedynie w gronie moich znajomych :)
      Rysując ją nawet nie pomyślałam, aby upodabniać ją do mnie, bo to było tylko dla fun'u i nie sądziłam, że wyjdzie z tego blog :)
      Może nie jestem w 100% podobna do "komiksowej Bachy", bo każdy ma jakieś wady urodowe, ale łączy nas to, że w komiksach "Ona" kocha gry tak samo jak ja :D
      Oczywiście dziękuje i cieszę się, że gify się podobają :)

      Usuń
  4. hmm... :P a ja zawsze sobie Ciebie taka wyobrażałem :P
    musialabys mi kiedys podpowiedziec jak w takim razie mam sobie wyobrazac Ciebie rysującą kolejny ekstra komiks :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też chętnie bym swą osobę tak wyobrażała :D
      Również chciałabym mieć wyobrażenie osoby, która uwielbia siedzieć do późna na komputerze, komentując mojego bloga po pierwszej w nocy :D
      Też jestem bardziej aktywna po nocach niż za dnia :P

      Usuń
  5. Teraz wychodzi na to, że naprawdę jestem Twoim psychofanem :D
    "aktywna po nocach"? :D
    a tam ja jestem tylko jednym z wieelu Twoich fanów więc możesz sobie mnie wyobrażać jak każdego innego więc masz łatwiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to wreszcie z siebie wydusić...prześladujesz mnie :D
      no siedzę do późnej nocy bo gram, albo głupoty oglądam :D
      jesteś jedynym tak aktywnym fanem, ale w resztę osób zainteresowanych tym co tu tworzę nie wątpię, że jest parę :)
      hm mam sobie Ciebie wyobrazić jak każdego innego... nie kuś mojej wyobraźni :D

      Usuń
    2. Pamiętam cały czas, że miał być komiks o mnie :D może wtedy zobaczę jak sobie mnie wyobrażasz :D jest taki jeden sposób na psychofana - rysuj gorzej :P

      Usuń
    3. Też pamiętam i będzie na bank :D hm żaden problem, mogę rysować gorzej, ale jak na razie nie nękasz mnie głuchymi telefonami czy czymś tam, więc ni ma chyba potrzeby gorzej rysować :P

      Usuń
  6. oj lepiej mi nie podsuwaj pomysłów :D
    nie mogę się go już doczekać :P

    OdpowiedzUsuń