poniedziałek, 24 marca 2014

Witajcie!
To jest post informacyjny, o czym wspomniałam we wcześniejszym poście.
Nadal jaram się moim gifem :D
Do rzeczy, otóż po wakacyjnych przygodach muszę przejść pewnego rodzaju, hm nazwijmy to turnus sportowy, bez którego mogłabym dalej szczęśliwie żyć, ale jak mus to mus.
Jutro już wyjeżdżam i najśmieszniejsze jest to, że nie mam pojęcia na ile :D Może mnie nie być tydzień, dwa tygodnie a nawet miesiąc... miesiąca bym nie przeżyła, zwłaszcza bez kompa bez gier, to okrucieństwo, litości!
...
Bacha ogarnij się :P
Nie wiem ile mnie nie będzie i zmuszona jestem zawiesić bloga na czas mojej nieobecności. Żadnego dostępu do internetu nie będę miała, aby poinformować Was za ile wrócę, bo ani komputera nie biorę (bo mnie jeszcze okradną), a w telefonie nie posiadam takiej funkcji, on tylko dzwoni, pisze smsy i ma fajne gry :D
To nie jest post typu "sorry zawieszam bloga, ale wrócę, po czym olewam i nie wracam", zwłaszcza że rozkręciłam się jeśli chodzi o jakość komiksów no i jeszcze animacja, Bacha szaleje :D

Przy okazji muszę podziękować, bo wczoraj pobity został rekord wyświetleń :D



Co z tego że liczba 113 to w sumie nie tak dużo, ale dla mnie to spory sukces, że aż 113 osób jakimś cudem chciała tu zajrzeć :D
Także dziękuję i na  bank trzeba będzie jakoś wyrazić swoją podziękę, ale to już po powrocie :D

No to Misiaczki, ja się żegnam i wybywam na przymusowe wakacje :)
Mam nadzieje, że zobaczymy się jak najszybciej.
Całuję :*

1 komentarz :

  1. Wracaj szybko, bo ja już tęsknię !!!
    Ja tez sie caly czas jaram tym gifem :D
    miłego wyjazdu i nie zapomnij o nas;)

    OdpowiedzUsuń