piątek, 20 grudnia 2013

Witajcie!
Oto ostatnia część komiksu przedstawiającego przyczyny mojego powrotu do grania i dalszego prowadzenia bloga :)
Komiks przedstawia okres pierwszego tygodnia grudnia w którym świętowałam... swoje święto :D a także Mikołajki;


W tym miejscu pragnę podziękować mojej współlokatorce, która stosuje wobec mnie przemoc fizyczną i psychiczną - co było przedstawione w cz.2 :D - tym samym motywując mnie do działania, abym nie przeleżała całego życia pod ciepłym kocykiem.
Będąc przy podziękowaniach, pragnę podziękować mojej drogiej Karoli, która podzieliła się ze mną grą, którą przedstawiałam otwierając nową serię tak ciepło przez Was przyjętą :)
Gra mnie tak wciągnęła, że po nagraniu dla Was odcinka z gry, siedziałam dopóki jej nie skończyłam. Każdemu kto lubi takie klimaty polecą tą grę z bardzo zaskakującym zakończeniem, która zostanie uhonorowana w komiksie "W cyklu: Ja i Gry", w cyklu, który po dłuższej przerwie wreszcie powraca :D
A na zakończenie, zajebista nuta z endingu gry Prey :D 
Nie tylko fabułą wciąga, ale i muzyka zachęca do grania :)


Nowe gry już są, nowe odcinki się tworzą i nowe pomysły na komiksy już spisane
Enjoy :)

P.S.: Agusia Śpikusia - o komiksie, którego Ci obiecałam nie zapomniałam i pojawi się już wkrótce :*

3 komentarze :

  1. A mi za nic nie dziękujesz? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksi zwykłe "dziękuje" dla Ciebie to zdecydowanie za mało :D tu potrzebne jest mega zajebiste podziękowanie za inspiracje i nie tylko :*

      Usuń
  2. o ja cie zostałam nadmieniona w tymże poście! dusza ma rada, serce w piersi łomoce, sięgam po winko bo na trzeźwo nie zniese takiegoż wyniesienia na wyżyny. buziaczki śle Józek :D

    OdpowiedzUsuń