sobota, 14 grudnia 2013

Witajcie!
Jako że kolejny mój szalony pomysł spodobał się Wam i mój drogi Manager głowę mi suszy, że za żadne skarby mam nie rezygnować z tej serii, postanowiłam oficjalnie oznajmić, że dalsze materiały z gier które się pojawią na blogu będą już dłuższe i z moim osobistym komentarzem :)
Jako przedsmak i oswojenie się z moją osobą mam Wam do zaprezentowania kolejny tym razem dłuższy filmik z gry Prey :)
(Polecam oglądać w słuchawkach, gdyż na głośnikach może słabo słychać moją paplaninę. Niestety złośliwość rzeczy martwych musi mi zawsze towarzyszyć i mikrofon mi mega popsuł efekt, ale będę starałą się to naprawić)


Mam nadzieje, że nie zostanę zlinczowana i zmieszana z błotem, choć nawet jesli do czegoś takiego by doszło to i tak nie bedę się tym przejmować i bedę robić swoje :P

9 komentarzy :

  1. Słucham cię od rana, z zamkniętymi oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem Aguś, że wstydzisz się mojej osoby i w sumie dobrze zrobiłam że nie umieściłam kamerki z moją buźką :D wtedy zamknięte oczy byłby by jak najbardziej na miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Emocjonująca rozgrywka, tak jak lubię. Epicko by było gdybyś nagrała cały walkthrough.
    P.S. Kto mnie ma szczęścia w kartach ten ma w miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnniWinter chętnie bym nagrała całą Let's Play, ale pochłonęłam tą grę jednym tchem :) tak mnie wciągnęła fabuła, że po nagraniu grałam dopóki nie skończyłam :) może następną grę nagram od początku do końca :)

      Usuń
  4. wszystko cacy i osobiście proszę o więcej, ale... ja się pytam, gdzie są "gołe baby" ??? ;) Men- ago.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie Menager dałeś jakieś oznaki życia :) jak tak to wypisujesz do mnie bladym świtem kiedy następny post, a tu taka niespodzianka i komentarz zostawiłeś :D zapiszę to w kalendarzu :D rzecz jasna po co grając mam oglądać "gołe baby", skoro wolę popatrzeć na "gołych facetów" :P

      Usuń
  5. GamerBacha usuwa komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby jakaś cenzura??? ;) Men-ago.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusiek skąd ta myśl, że mogłabym usuwać komentarze od moich ulubionym fanów, którzy mnie kochają nad życie? :D Menagerku mój Ty drogi, tylko Ty masz w głowie "gołe baby", a ten blog jest porządny bez takich "rzeczy" :D

    OdpowiedzUsuń