sobota, 28 grudnia 2013

Witajcie Kochani!
Dziś wieczór spędzam w klimatach Dead Space, czyli zajebistej gry, bliskiej memu serduszku, do której chętnie wracam i to do każdej z trzech części jakie do tej pory powstały :D.
Mam cichą nadzieje na premierę w przyszłości czwartej części, ale nie nastawiam się na zbyt wiele, bo ileż to biedny Isaac Clarke ma latać za tym przeklętym Znakiem, aby go zniszczyć, bo jakieś durnie z uporem maniaka obrały za cel ponowne jego stworzenie.
Pewnie nikt nie zorientował się, że ten komiks zapowiedziałam w poście z 30 września, ale oto jest!
Po ukończeniu go, prawie go straciłam co byłoby dla mnie ciosem w serce, ale po wielu trudach i potędze Bloggera, udało mi się odzyskać jego pierwszą wersję zapisaną w galerii moje bloga :)
To było mega wyzwanie, gdyż Nekromorfy to masakra do narysowania, ale udało mi się jakaś poradzić sobie z tym.
Enjoy :)

4 komentarze :

  1. podoba mi się nowy wystrój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksi lejesz miodek na moje serce, ciesze się że się podoba :D mnie też się kurna bardzo podoba :D już nie mogłam wytrzymać i musiałam nowy szablon wstawić :D

      Usuń
  2. Właśnie chciałam napisać, że mi się podoba nowy layout i jak widać nie jestem osamotniona w moim zachwycie. Tęcza kojarzy mi się odrobinę z Nyan Catem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że na początku chciałam zrobić na końcu tęczy Nyan Cata i lecącą na nim moją słodką postać, ale uznałam że to może się nie przyjąć, a pewno grono odbiorców (które pewnie i tak by tu nie zawitało) mogłi by poczuć się urażeni czy coś tam :D jeszcze by mnie spalili :P

      Usuń