poniedziałek, 30 września 2013

Kochani no i nadszedł ten dzień!
Z bolącym sercem opuściłam domowe zacisze i błogie lenistwo, aby powrócić do zacnego miasta Opole podjąć wyzwanie większe niż walka z nekromorfami w Dead Space'ie.
Z tego powodu na blogu był mały zastój, gdyż przygotowania do wyjazdu, rozpakowywanie się i inne czynności, jakże męczące, zwalały mnie z nóg, a sił w pełni jeszcze nie odzyskałam po wakacyjnej przygodzie.
Komiks pojawi się jutro, bo dziś nie dam rady go skończyć. Podjęłam również wyzwanie stworzenia komiksu z wyżej wspomnianej gry, czyli Dead Space, którego realizacja okazała się trudniejsza niż zakładałam na początku, ale nie poddam się tak łatwo :D
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze no i niedługo może uda nam się dobić do 2000 wyświetleń :D
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie, zarówno dwie dziewoje znajdujące się na poniższym art'cie, jak i mojego Menadżera i wszystkich którzy poświęcają cenny czas swego życia na zaglądanie na mojego skromniutkiego bloga :D
Całuski :*


3 komentarze :

  1. F5, F5, F5, F5 xD dobijam do dwóch tysi;d My również pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :D lejecie miód na moje serce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cycata blondyna. Ktoz to ;> A.

    OdpowiedzUsuń