poniedziałek, 23 września 2013

Witajcie!
Oto obiecany komiks :D


Mam nadzieje, że na waszych mordkach zagościł zaciesz :D 
Moje buźka się niezmiernie cieszy, gdyż mój skromny blogasek dobił do 1050 wyświetleń.
Kochani dziękuję bardzo za taki wynik w dość krótkim nawet czasie. Może mój blog nie jest popularny na skale światową, ale prowadzenie go sprawia mi wiele radości i cieszy mnie to że są osoby, które cieszą się razem ze mną.
W podziękowaniu dodaję jako bonusik dodatkowy art'cik przedstawiają ninje i moją próbę cieniowania, którą się powoli uczę.
Buziaczki moje misiaczki :*

4 komentarze :

  1. Gdyby te oczy były zielone mogłabym sobie wmówić, że to ja. Zielonooka koleżanka skądinąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy faktycznie świetne i takie "hipnotajzing" (w mega pozytywnym znaczeniu). Ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bacha, jak Mateusz się mną podzieli, to możesz przytulać się do mnie w tym roku :D
    w zamian za ciepłą kawę w te zimne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  4. GamerBacho, kiedy kolejna publikacja??? Ludziska teraz dobijamy do 2000 wyświetleń, a później już z górki!!! Fan anonim;p

    OdpowiedzUsuń