niedziela, 8 grudnia 2013

Witajcie Robaczki!!!
Oto obiecana druga cześć komiksu :D
Enjoy :*





8 komentarzy :

  1. No nareszcie, wróciłaś! Komu mamy za to dziękować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej kochanej współlokatorce, dla której w ostatniej części komiksu, bardzo podziękuje za te zwlekanie mnie z wyra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja Twoja współlokatorka: dziękuję za uwiecznienie mnie na tak zacnym blogu. A teraz wstawaj leniu masz zajęcia na 15.00

    OdpowiedzUsuń
  4. Bacha nie graj tylko spać mykaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A swoją drogą to obetnij Magdzie włosy !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeb z buta jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na mieszkaniu stosuje się wobec mnie przemoc :( jestem hejtowana :D

      Usuń
  7. Rany tu mi każą wstawać bo zajęcia i jednocześnie iść spać :D chyba jednak zdecyduję się na opcję trzecia, czyli idę grac :D

    OdpowiedzUsuń