czwartek, 6 marca 2014

Witajcie!
Już mnie ludzie opierniczają, wypisują, że się obijam, ale są też tacy, którzy są mili pisząc że tęsknią :D
Mam małe niedowład, czyli mój ołówek totalnie ze mną nie współpracuje :) cóż zdarza się takie dzień/dni w których no totalnie nie idzie nic.
Na zachętę przedstawiam grafkę z gry Bioshock :D
Świetna gra w świetnym klimacie, z zajebistym Tatuśkiem*, którego chciałabym mieć u swego boku, aby epicko wyglądać chodząc po mieście :D 
Raczej jestem za duża, aby być Siostrzyczką**, które Tatusiek broni ale co tam :D uwielbiam go :D

* & ** Wtajemniczenie, czyli Ci co grali w Bioshock'a, lub słyszeli, oglądali itp., wiedzą o co chodzi :) 


Oki szału nie ma, a teraz idę na spacer, bo dostanę "płaskodupia" od siedzenia przed komputerem :)

Do kolegi Adama:
Mam pomysła na komiksa z Twoją osoba :D

4 komentarze :

  1. oj teraz to nie będę mógł spać po nocach! co to za pomysł :D musisz mi powiedzieć :$
    genialna wstawka :) bioshocka mam juz na półce więc już tylko czeka na odrobinę wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra świetna, tak mnie w pewnym momencie zaskoczyła, że już dawno żadna gra mnie nie doprowadziła do stanu osłupienia :D nie ma spoilerów, cierpliwości już niedługo sam zobaczysz :P

      Usuń
  2. Droga Bacho! Dlaczego się opierdalasz?! Pozdrawiam serdecznie i cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zaczął lincz niezadowolonej ludności i to w jakich ostrych słowach :D spokojnie Agusia, dla Ciebie choćby dzisiaj coś wstawię :P

      Usuń