sobota, 22 marca 2014

Hejka Miśki!
Ten miesiąc trzeba przyznać ubogi był w komiksy. 
Powodów było wiele, najpierw ładne pogody przez które siedziałam całe dnie na dworze ciesząc się słoneczkiem i dbając o kondycję. 
Drugi powód był związany w moim wyjazdem planowanym od 7 miesięcy, niestety ale skutki wakacyjnej przygody nadal na mną chodzą i ten wyjazd zakończy ten nieciekawy rozdział mojego życia :)
Spokojnie nic mi nie jest, hasam po polach i lasach bez problemu, jakby ktoś się martwił, zastanawiał albo był ciekawy :P
Wyjeżdżam we wtorek i najśmieszniejsze jest to, że nie wiem na ile, może na tydzień, może na dwa tygodnie, albo trzy, także przed wjazdem może uda mi się dodać jeszcze jakiś post i do czasu aż nie wrócę blog będzie zawieszony, ale o tym jeszcze napiszę.
Po powrocie nie będę miała już żadnych zobowiązań i będę mogła oddać całe swe serduszko, duszę... ciało sobie zachowam dla siebie, temu zacnemu blogaskowi :D
A na rozluźnienie krótka scenka, która chyba mówi że ktoś nie może żyć bez komputera :D
Enjoy :*


A jeśli chodzi o gry, to w maju będzie premiera "Wolfenstein: The New Order" i od razu przypomniały się czasy jak zafascynowana patrzyłam jak starszy brat gra w "Wolfenstein 3D"  :D
Znalazłam tą gierkę, w która można pograć bez problemu na przeglądarce. Zgadnijcie w co teraz gram wspominając moje piękne dzieciństwo :D
Dla zainteresowanych i znających tą graficznie niepoprawną w obecnych czasach, ale zajebista grę, oto link:
Miłej zabawy :D
A tak przy okazji, zawsze mnie zastanawiało, bo wiele gier strzelankowych - np. obie części Sniper Elite Nazi Zombie Army - polega na zabijaniu nazistów, to w takim razie w co grają niemieccy gracze? 
Raczej wątpię, aby ktoś chciał strzelać do swoich rodaków (żywych lub martwych), nawet jak są tylko pikselowymi lub bardziej podrasowanymi postaciami :P

* Kolego Adamie o komiksie z Twoją osobą nie zapomniałam i będzie, także Hakuna Matata :D

4 komentarze :

  1. nieeeeeeeeeee eeee eeeeeee.....
    juz tydzien bez Ciebie brzmi strasznie, a co dopiero trzy!? glupie wyjazdy! :P
    Moze da sie to jakos jeszcze odkrecic i zostaniesz? ;)
    stary, dobry wolfenstein... az sie lezka w oku zakrecila.
    A moze to przez ten wyjazd? :P
    a tak powaznie to wypoczywaj i wracaj szybko (najlepiej nastepnego dnia)
    Strasznie sie nie moge doczekac tego komiksu ;)

    PS. Szkopy juz sie tyle w zyciu nastrzelaly ze im zadne strzelanki nie sa potrzebne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jakoś dasz radę beze mnie przeżyć :D
      Niestety wyjazd jest konieczny i w żaden sposób nie mogę go uniknąć i bardzo bym chciała wrócić dnia następnego :) Zabiorę szkicownik i będę uwieczniać każdy pomysł, aby po powrocie móc sprawiać Tobie i innym radość z nowych komiksów :P
      Ciekawa interpretacja nurtującej mnie sprawy :D kolejna zagadka wszechświata rozwiązana :D

      Usuń
  2. um... kciuk jest źle ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. masz zabe o imieniu Dildus? :0;p

    OdpowiedzUsuń