czwartek, 20 lutego 2014

Witajcie!
Mały zastój się pojawił na blogu z różnych przyczyn, bo najpierw zamiast zająć się nowym komiksem to siedziałam po nocach i grałam, teraz dopadło mnie lekkie przeziębienie i takie tam :P

Jak obiecałam koledze Adamowi, chwalę się:
Przeszłam Metro 2033, udało mi się zakończyć grę z dobrym zakończeniem buhahaha :D
Gra rzeczywiście krótka, ale ma swój klimat, jak zaczęłam tak nie mogłam przestać póki jej nie skończyłam. Nie będę spojlerować, bo wiem że książki jeszcze nie czytałeś, mam również na uwadze osoby które nie czytały i nie grały w Metro a mają zamiar, więc nie będę się rozpisywać i wyliczać porównania gra/książka :P 
Czarni są boscy kocham ich <3!!!

A co do tych słodkich galaretowatych kuleczek przed którymi mnie ostrzegłeś, były inspiracją dla mnie i postanowiłam uwiecznić należycie moją miłość do nich :D
  
!Ową scenę zrozumieją tylko osoby wtajemniczone, czyli te które grały w Metro.
Po dodaniu komiksu z Fallout'a 3, wiele osób mi pisało/mówiło, że nie rozumieją o co w nim chodzi a ja też nie umiem jeszcze grafiki na tyle, aby przedstawić obraz totalnego zadupia spowodowane promieniowaniem, bo jacyś inteligentni przywódcy postanowili porzuca sobie bombami atomowymi i spustoszyć totalnie świat :P 
Enjoy :*

12 komentarzy :

  1. Geniusz! :D i te smutne amebki :D
    jestem pod wrazeniem ze sie z nimi uporalas no i ze udalo Ci sie osiagnac dobre zakonczenie ;)
    a co do komiksu, to sie powtorze - GENIUSZ!

    P.S. nie moge sie doczekac az zaczne czytac ksiazke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi :) ameby dały mi popalić, ale po pięćdziesięciu zgonach, podeszłam do tej misji na spokojnie, obrałam odpowiednią taktykę i poszło gładko :D po przejściu gry czytałam, że trzeba zbierać jakieś rozbłyski, czyli grać na tych gitarach, słuchać ludzi jak rozmawiają i znajdować jakieś ciała lub przedmioty, aby odblokować dobre zakończenie :) ja zawsze gram totalnie wszystko eksplorując, więc pewnie dlatego mi się udało :)
      Książka świetna, więc nie czekaj do wakacji :D

      Usuń
    2. no to zaczynam ksiazke w tym semestrze :D

      Usuń
    3. Jak zaczniesz to szybko skończysz :D

      Usuń
  2. czekam na komiks kanapowy, pozdrawiam z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyzbys byla z Poznania? ;)

      Usuń
    2. Agusia będzie może dzisiaj, może jutro, bo wkręciłam się w Bioshock'a i stoję w połowie roboty, bo wolę grac :D taka sytuacja :D no leż w łóżku i póki się da nie wychodź za niego :*

      Usuń
    3. A co, poznałeś po oczach?

      Usuń
    4. :D
      "Śpikusia" coś mi mówi ;)

      Usuń
    5. Agusia widzę światowa :D

      Usuń
  3. Wiecej szczegolow. Znamy sie? :)

    OdpowiedzUsuń