wtorek, 4 lutego 2014

Witajcie kochani!
Jak zapowiadałam, tak powróciłam z nowymi pomysłami i bez zmartwień.
Jak każdy student musiałam stawić czoło kochanej i lubianej sesji - stąd taki ubogi w komiksy był styczeń- lecz porządne uzbrojenie i dobry level, zdobyty po przez doświadczenia z poprzednich walk, pozwolił wygrać mi tą walkę i oto jestem.
Wreszcie mogę zając się tym co lubię, czyli graniem i rysowaniem dla Was komiksów :D
Nie wiem co mnie podkusiło, że zdecydowałam ze spokojnego zacisza mojego bloga otworzyć się na wielki świat
...
tak założyłam fanpage'a na którego zapraszam każdego zainteresowanego :)


Będą się na nim pojawiały informacje o stanie pracy nad kolejnymi komiksami, i ciekawostki, czyli w jakie gry aktualnie gram, co robię gdy nie siedzę przed komputerem i inne.

Chciałabym również podziękować za 5 tyś. wyświetleń!
Ktoś inny może powiedzieć, że to banalnie mało, ale dla mnie to wielki sukces. Nie spodziewałam się takiego wyniki. Blog miał być tylko wakacyjną przygodą, podszkolenie się trochę w grafice i zabicie nudy :)
Także z całego serca dziękuje :*

Aby odpowiednim motywem podkreślić ten post, oto mała grafika zainspirowana postacią Amazonki z gry Diablo, w którą obecnie umilam sobie czas :D
Enjoy :*

10 komentarzy :

  1. schudłaś!!! :D AGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam ćwiczyć :D nie no a tak na serio, jakoś tak się narysowało :P

      Usuń
  2. Gratulacje pokonanej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) koleżanka, jeśli dobrze obczaiłam również studentka, więc życzę powodzenia w sesji, lub jeśli koniec tej makabry, to również gratuluje :)

      Usuń
  3. Ty to w ogóle miałaś sesje? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam było, coś trzeba było przyswoić, aby mieć piękne oceny :D

      Usuń
  4. która część diablo? :D
    i ta zaciekłość na twarzy Amazonki ;)
    geniusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diablo II :) z trzecią mam problemy, ale zabawa ta sama :D nie ma to jak wywijać swoją włócznią :P

      Usuń
  5. w końcu jakiś wpis - tęskniłam!

    jeszcze raz danke za kurczaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za tym tęskniłam :)
      nie ma sprawy, chroń galaktykę przed inwazją kurczaków :D

      Usuń