środa, 12 lutego 2014

Witajcie!
Czy Wam się też tak nic nie chce jak mnie?
Rany, złapałam totalnego lenia i najlepiej przeleżałabym całe dnie na kanapie, taki ze mnie leń wstrętny :P
Oczywiście lenistwo w niczym mi nie przeszkadza, aby odpalić jakaś fajną grę.
Dwa lata temu, przez najzwyklejszy przypadek, znalazłam grę "Fahrenheit, Indigo Prophecy", przygodówkę w której nie musimy mordować całej populacji wrogów, za to ze świetną fabułą.
Z pewnością nie tylko ja powracam po dłuższej przerwie do swoich ulubionych tytułów, także dzisiejszego wieczoru będę się rozkoszować ponownie historia Lucas'a Kane'a :D

A tak, aby nie było pusto w poście, takie małe coś na, które wymyśliłam w takie dni jak dzisiaj, gdy nic mi się nie chce i gdy nie mam żadnych fajnych pomysłów :)
Enjoy :)

4 komentarze :

  1. mam dokładnie tak samo :D z tym ze u mnie sesja jeszcze trwa wiec musze sie spiac i do nauki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja notorycznie powracam do swojej ulubionej gry - Heroes 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sprzątam pokój, polecam!!! :D

    OdpowiedzUsuń