piątek, 25 października 2013

Witam wszystkie zbłąkane owieczki!
Wasza GamerBacha olewała bloga, ponieważ wpadłam w wir czytania książek, aby mój mózg nie wypełniał tylko świat gier pełen totalnego rozpierniczu, którego tak uwielbiam. Także nasycam mój mózg bardzo wyrafinowanymi pozycjami literackimi, aby być obyta w świecie intelektualistów i nie robić z siebie debila co często mi się zdarza. 
Skomponowałam poniższy rysunek jako kampania pt.:
"Czytaj książki, a może nie będziesz tak powalony jak GamerBacha" 
:D


Pragnę Was również poinformować, że zgłosiłam mój skromny blogasek do TopListy Komiks. 
Na 100 miejsc Wasza ulubiona maniaczka gier zajmuje 41 miejsce, co jest dla mnie ogromnym sukcesem :D
Polecam Wam stronę TopLista Komiks <-- po prawej stornie również możecie znaleźć adres pod "Moimi stronami"
Każde wejście na tą stronę, a następnie kliknięcie na mój słodziutki banner, pozwoli mi wzbijać się na sam szczyt listy, aby każdy smutny internauta mógł poprawić sobie humor moimi przygodami jako gracz i jako zwykła dziewczyna :)
Także gorąco pozdrawiam i zmykam do roboty, gdyż dostałam po głowie, że nie wstawiam komiksów :P
Buziaczki :*

2 komentarze :

  1. widze ze jestes na 25 miejscu. nieźle Bacha, moja towarzyszko rozmów o grach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stopniową pnę się na szczyt :) nie spodziewam się od razu pierwszego miejsca, bo przede mną jest wiele ciekawych blogów, ale 25 miejsce mnie tak samo cieszy jakby było miejscem 1 :D

    OdpowiedzUsuń