czwartek, 5 września 2013

Witajcie kochani wróciłam!!
Tak bardzo za Wami tęskniłam i jestem przekonana, że Wy również tęskniliście za moją skromną osobą. Już, już spokojnie nie musicie płakać ze szczęścia :D
Moja bardzo długa nieobecność spowodowana była ciekawą atrakcją jaką sprezentował mi los. Moje życie nie może pozwolić na to abym się nudziła, więc zapewnił mi miesięczny pobyt w ekskluzywnym pięciogwiazdkowym szpitalu w pięknym mieście Gdańsk. 
Było nieciekawie, gdyż strasznie się potłukłam wewnętrznie, ale mili lekarze poskładali i posklejali mnie.
...

Jak widać, wypadek i związane z nim przeżycia, nie pozbawiły mnie poczucia humoru :D Na szczęście jestem cała i zdrowa, lecz nadal obolała, w głównej mierze dotyczy to prawego obojczyka, który uległ złamaniu, przez co ciężko było mi operować myszką w programie graficznym (o innych obrażeniach lepiej nie wspominać :P).
Jest dobrze, wróciłam :D
Enjoy!

2 komentarze :

  1. Droga GamerBacho, bardzo cieszymy się z Twojego powrotu!!! Dlugo oczekiwany powrot, ale za to w jak zacnym stylu! Mamy jednakże nadzieje, że klej zastosowany do przymocowania zarówno ręki, jak i pozostalych członków, w swoje pierwotne miejsca, był najwyższej jakości... wiadomo, chcemy więcej publikacji;) lovciamy, zasypujemy całusami i pozdrowieniami!!! Flip i Flap;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście wykorzystany był specjalny klej, aby tego typu wypadki nie musiał mi grozić :D również się cieszę, że odzyskałam sprawność na tyle, aby móc sprawiać zaciesz na Waszych ryjkach :D praca cały czas wre, nowe komiksy się tworzą i publikację będą cześciej, aby zrekompensować tak długą martwicę bloga :D

    OdpowiedzUsuń