środa, 10 lipca 2013

Witam! 
Z tej strony GamerBacha, dla przyjaciół Bacha. Jeśli jakimś dziwnym trafem spowodowanym anomaliami kosmicznymi trafiłaś, bądź trafiłeś na tego skromnego bloga, zapraszam do zapoznania się z treścią, która będzie tu prezentowana.
Tematyką bloga będę krótkie komiksy mojego autorstwa o moich perypetiach związanych z grami komputerowymi, których jestem maniaczką, potępianą przez innych. Dlaczego tak jest? Odpowiedź jest prosta... wolę siedzieć parę godzin przed dobrą, a wręcz zajebistą grą, niż pisać z poszczególnymi osobami na facebook'u.
Blog będzie zawierał m.in.:
- cykl pt. "Ja i gry", czyli śmieszne sytuacje jakie przeżyłam grając w gry.  
Nie ukrywam jednak, że mogą pojawić się inne komiksowe sytuacje z mojego życia prywatnego, studenckiego oraz inne cykle, które zrodzi mój chory umysł.
     Praca wre, aż komputer się pali, i już niedługo pojawi się pierwszy komiks, który mam nadzieje spowoduje uśmiech na ryjkach  parę osób.
Buziaczki :)


6 komentarzy :

  1. Droga GamerBacho! Bardzo fajny tutaj robisz blog. Takich tutaj nam brakuje. Juz nie moge sie doczekac Twoich komiksow. Pozdrawiam goraco - Aga z Wladyslawowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ago z Władysławowa :D Twój komentarz leje miód na moje serce :)

      Usuń
  2. Prosze bardzo gamerbacho! Szczegolnie ciekawa jestem komiksow z udzialem Twoich znajomych. Czekam z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście i takie się pojawią :) częstym bohaterem będzie taka mała, słodka, złotowłosa dziwoja :P

      Usuń
  3. Też jestem ciekawa tych komiksów ze znajomkami.
    Bacha, super pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy GamerBacha na "necie"! Na wstępie napiszę, że na takiego właśnie bloga czekaliśmy!!! Pomysł zacny i przedni... reasumując- jest cacy- och, ach! Z niecierpliwością czekamy na pierwsze publikacje, ale i na te komiksiory (nie ukrywamy, że zwłaszcza na te, które dotyczą studenckiego życia i Twoich drogich przyjaciół--- wskazówka, weź ich trochę powyśmiewaj...). Intryguje nas również to, że wolisz grać w zayebiste gierki niż rozmawiać na facebook'u z poszczególnymi osobami...hmmm ciekawe z kim;d Gorąco pozdrawiamy! aaaaaa- w Hajdúszoboszló też jesteś już sławna:)

    OdpowiedzUsuń