niedziela, 8 marca 2015

Udało mi się i to jeszcze przed północą wstawić specjalny komiks z okazji Dnia Kobiet :D
Komiks był robiony błyskawicznym tempem, bo dopiero jak wróciłam z imprezy, to się zabrałam za niego, bo wcześniej nie miałam kiedy, więc liczę na wyrozumiałość w razie jakichś błędów.
Chciała aby był dzisiaj, a nie jutro, bo obiecałam to na moim fanpage'u, sami rozumiecie o co chodzi :)


!Małe wytłumaczenie dla osób które nigdy nie grały w Wiedźmina!
Rozumiem, że mogą się znaleźć osoby, która za nic nie zrozumieją sensu tego komiksu, bo po prostu nigdy nie grały w Wieśka lub nie wiedzą nawet co to jest.
W pierwszej części Wiedźmina, po dotarciu do Wyzimy Klasztornej, dostaniemy zadanie od Carmen, która poprosi nas abyśmy pomogli jej "pracującym na ulicy dziewczynką", uporać się z nękającymi je bandziorami. Po zakończeniu zadania, zgłaszamy się po zapłatę i mamy do wyboru oreny lub inną formę podziękowania za każdym razem gdy "panią pracującym", nasz kochany Gerald wręczy bukiet kwiatów :D
Mam nadzieje że wytłumaczyłam jak należy o co chodzi :D

9 komentarzy :

  1. hehe
    .. to ja byn chyba wolala bez kwiatow;p nawiasem, super kiecka;))

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe dobre ! :) będę tutaj wpadał częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. Geniusz!!!!!!!!!!!!!
    P.S. spóźnione życzenia (również z kwiatkami :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha muszę uświadomić bliskich o moim geniuszu ;D
      Dziękuję :) mam nadzieje że kwiatki to nie jakiś podtekst jak to w przypadku Geralta ;D

      Usuń
    2. No to już przesada... Kiedy wracasz?

      Usuń
    3. Ponad dwa lata minęły, a Ty nadal tu zaglądasz? ;D

      Usuń
  4. Nie wyobrażam sobie grania w Wiedźmina bez dobrego oparcia, dlatego szukam czegoś dobrego. Co możecie powiedzieć o fotelach gamingowych marki PRO-GAMER ? Korzystaliście?

    OdpowiedzUsuń