sobota, 14 lutego 2015

Hejka :)
Witam wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają. Już dostałam karę za nieobecność i pomysłodawca wie o co chodzi, gratuluję pomysłowości :) z ciekawości wpisałam w wujaszka Google ową karę i przyznam że wyników było całkiem sporo, aby sobie popatrzeć :D czy warto zaśmiecać dodatkowo internet taką Bacha, ja bym miała obiekcję pewne :D
Jestem i w sumie oprócz pisania pracy magisterskiej nie mam nic innego do roboty i będę bardziej aktywniejsza. Dopadła mnie też niestety depresja gracza i strasznie mi się nie chce grać. W tyle gier się grało że w sumie powoli gry już nie zaskakują, bo są przewidywalne i często są tworzone na podstawie tego samego schematu :) kurcze właśnie wpadłam na super ekstra pomysł komiksu o tej przykrej przypadłości i wykorzystam nowo nabyte - mizerne jeszcze, ale zawsze to coś - umiejętności w animacji :)
Uraczę Was moją pierwszą animacją, która nie jest zlepkiem paru obrazków jak to wcześniej robiłam :)
Szału nie ma, ale nauka trwa i może kiedyś stworzę coś naprawdę oszałamiającego, a pomysłów mam strasznie dużo :)
No to zapraszam na mały specjał tłusto-czwartkowo-walentynkowo no i do zobaczyska już niedługo  :D

5 komentarzy :

  1. no ja mysle,ze niedlugo... ta niemal trzymiesieczna przerwa to przegiecie, wiesz??? hmmm tez chce paczka.. albo ze dwa;) lukier na ustach wyszedl Ci najlepiej;))))
    Gosiaczek;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeny ona rusza tym drewienkiem... cholera na telefonie nie było widać...boskie to... jeszcse mogłaś zrobić, żeby jej się ruszała szczęka z tym pąćzkiem :DDD
    Gosiaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha moja Ty zakręcona Gosiaczka :D super że się podoba i chciał zrobić jak memla w ustach tego pączka i jak mruga oczami, ale bym się nie wyrobiła przed Walentynami :)
      Serio nawet nie zauważyłam że to trzy miechy minęły O_o wydawało mi się że to może tylko dwa a tu zonk :D to moja pierwsza animacja w nowym programie i się uczę dopiero, ale z czasem będą już coraz lepsze i bardziej dopracowane :)

      Usuń
  3. Suuuper wyszło:D i te rumieńce z zawstydzenia:D Genialne;)
    Prawie jak Gollum pod tym kocykiem :P
    a no i nie miałem jeszcze okazji Cię pochwalić za świetną grafikę na samej górze stronki ;)
    oj Bacha, Bacha ... Twój talent sięga wyżyn;)
    ale i tak nie zapomnij o karze :P a skoro mówisz, że w Google już jest tego masa, to może oprócz bikini wprowadzimy dodatkowy element - tabliczkę z napisem - "to moja kara" :D sprawdzilem, nie ma tego jeszcze w Internecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kolega czeka na wykonanie tej kary jak na zbawienie :D się pomyśli o urozmaiceniu "kary" :)
      Dziękuje, bardzo mi miło że się podoba :) jak Gollum hm dziękuje :D bardzo oryginalny komplement :)

      Usuń