poniedziałek, 15 września 2014

Oto ja, Bacha, która tak się zatraciła w wakacyjnym obijaniu, aż wstyd :D 
Musicie mi wybaczyć, bo w tym roku mam tylko jeden miesiąc wakacji, czyli ten piękny wrzesień, którego chcę wykorzystać na zrobieniu tego, czego nie zrobię jak znowu będę musiała wrócić do życia studenckiego.
Dzisiaj może nie będzie jakiegoś super zabawnego komiksu, bo takowego nie posiadam niestety, ale jak zapewne ktoś może wie, jestem totalnie wielką fanką Wiedźmina i spędzając trzy dni nad pracą konkursowa (pomysł+szkic+wykonanie) wygrałam oto takie małe cacuszko do mojej Wieskowej kolekcji: 


Zajebisty, że się tak wyrażę, plakat z motywem trzeciej cześć Wiedźmina plus naklejeczki. Taka ze mnie chwalipięta, ale proszę zrozumieć, ze jaram się tym że pierwszy raz coś wygrałam i że wygrałam własnie taki plakat, który zawiśnie obok drugiego plakatu z Geraltem :D
Jako rekompensata za brak komiksu, chwale się moją zwycięską pracą o tematyce "Ostatni weekend Wakacji"


Ostatni weekend wakacji - tutaj ta sama praca, ale w większej rozdzielczości jakby ta była za mała :)

Wrzesień obfituje w takie niespodzianki i jak już jestem przy chwaleniu się, to oto mój nabytek za 4,99 zł, leżący na mych zacnych nóżkach 15 minut po zakupie :D


Klimacik jak w Dead Space, którego uwielbiam to i moja radość zakupy była ogromna ;D

Oki lecę oczyszczać świat z wrogich istot i do zobaczyska znacznie szybciej niż po ponad miesiącu ;D

3 komentarze :

  1. wiem, ze rysujesz zajebiste komiksy ale taka dluga przerwa to juz gruba przesada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha kolega widzę nadal tu zagląda :D bardzo mi miło :) troszkę zaganiana jestem, koniec studiów, praca ale dostałam kopa motywacyjnego i kończę komiks którego zaczęłam miesiąc temu :)

      Usuń
  2. Ojjj Basia Basia, Ty i Twój Wiedźmin.. a kiedy będzie coś z Pony ? :D:D:D chyba że gdzieś tam już było

    OdpowiedzUsuń